گارانتی پلازا سرویس
- مهلت تست ۱۴ روزه (۷+۷ روزه)
- گارانتی ۱۸ تا ۲۴ ماهه
- تعویض و جایگزینی کالا
درباره پلازا سرویس
هنگام خرید محصولات از پلازا دیجیتال، اهمیت و ارزش گارانتی پلازا سرویس را نادیده نگیرید. ما با ارائه گارانتی ۱۸ ماهه، به ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و با کیفیت متعهد هستیم. تیم فنی ما در پلازا سرویس با دقت و تخصص بالا، نه تنها به تعمیرات استاندارد بلکه به شناسایی و ارائه بهترین راه حلها برای ایرادات دستگاه شما میپردازند. ما افتخار میکنیم که با ارائه یک گارانتی شفاف و جامع، آرامش خاطر و رضایت کامل شما را تضمین کنیم. انتخاب پلازا سرویس به معنای برخورداری از اطمینان به کیفیت و دریافت خدمات بینظیر است. در پلازا سرویس، ما فراتر از انتظارات شما عمل میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر خریدی همراه با خیالی آسوده و تجربهای بینقص است.
شماره گارانتی ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۸۹روند استفاده از گارانتی پلازا
برای انجام اعتبارسنجی گارانتی به سایت پلازا سرویس مراجعه کنید و با کلیک روی گزینه گارانتی پلازا سرویس، شماره سریال محصول را وارد کنید.
بعد از استعلام و اعتبارسنجی، درخواست خود را برای استفاده از شرایط گارانتی ثبت کنید.
کالا همراه جعبه، کارت گارانتی، متعلقات و ذکر ایرادات دستگاه با مشخصات فردی و شماره تماس تحویل داده شود.
تیم فنی پلازا سرویس با بررسی کالا، بهترین راهحل را به شما پیشنهاد میدهند.
شرایط عمومی پلازا سرویس
- مدت زمان گارانتی ۱۸ ماهه است.
- همراه داشتن کارت گارانتی و فاکتور فروش برای دریافت خدمات الزامی است.
- خدمات گارانتی تنها در بازه زمانی تعیین شده ارائه گردیده و خارج از بازه زمانی، خدمات شامل هزینه میشود.
- مدت زمان گارانتی شارژر و باتری 6 ماه (از تاریخ فاکتور) است.
- تایید ایراد /مشکل دستگاه تنها توسط تیم فنی پلازا سرویس انجام میشود.
- کالا با اعلام تیم فنی و تایید مشکل آن برای مشتری تعمیر یا تعویض میشود.
- هزینه ارسال دستگاه به گارانتی و ارسال مجدد به مشتری، به عهده مشتریان خواهد بود.
- اگر دستگاه بر اساس شرایط ذکر شده، خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، به مشتری اعلام خواهد شد.
- پیش از تحویل دستگاه به مرکز خدمات، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
- در صورت عدم اعلام رمز عبور توسط مشتری، گارانتی تعهدی در ارائه خدمات ندارد.
چه مواردی شامل گارانتی نمیشود؟
- تا سه پیکسل سوخته یا روشن طبق استاندارد سازنده کالا بوده و شامل گارانتی نمیشود
- نقاط نورانی سفید رنگ روی ال سی دی که در اثر فشار به وجود می آید شامل خدمات گارانتی نمیشود
- بازیابی اطلاعات حافظه دستگاه شامل گارانتی نیست
- مشکلات نرم افزاری و ویروسی شدن لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود
- هرگونه استخراج رمز ارز (ماینینگ) دستگاه را از شرایط گارانتی خارج میکند
ارتباط با واحد گارانتی پلازا سرویس
تهران تقاطع خیابان ولیعصر و میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت برج B طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۲
۰۲۱۴۳۰۰۰۰۸۹شرایط ابطال گارانتی چیست؟
- مخدوش بودن کارت گارانتی و هولوگرام
- کنده شدن کارت گارانتی و هر نوع دستکاری به طوریکه مشخصات دستگاه قابل شناسایی نباشد
- هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از ضربه، نوسانات برق، شکستگی و ریختن مایعات
- نفوذ هرگونه مواد شیمیایی، گردو غبار شدید، حوادث طبیعی، تصادف و…
- باز شدن پیچهای دستگاه به هر دلیل توسط شخص ثالث (غیر از پلازا سرویس)
- تعمیر و تغییر در مشخصات فنی دستگاه در مراکزی به جز مرکز خدمات پلازا سرویس
شرایط تعویض کالا
- اگر مشتری مراجعات مکرر با یک عیب تکراری داشته باشد که ناشی از ایراد فنی محصول (شامل نرم افزاری نمیشود) باشد، گارانتی پلازا سرویس محصول را با کالای دیگری که مشابه و شرایط کالای مشتری را داشته باشد تعویض میکند.
- چنانچه نقص یا عیب قطعات بکار رفته در دوره ضمانت پس از دوبار تعمیر از یک عیب مشخص ،همچنان وجود داشته باشد، گارانتی خود را مکلف میداند که کالای مشتری با کالای هم مدل سالم یا با مدلی بالاتر و اخذ مابه التفاوت تعویض شود و یا با توافق با مشتری بهای آن را طبق فاکتور خرید مشتری به وی بازپرداخت کند.
- اگر کالای مشتری در زمانی که نزد شرکت است، دچار آسیبدیدگی فنی یا فیزیکی شود ، گارانتی پلازا سرویس خود را متعهد میداند که قطعه آسیب دیده را بدون هزینه تعویض کند و اگر قطعه موجود نبود، دستگاه برای مشتری تعویض خواهد شد.
- قطعات تعویض شده در خارج از دوره ضمانت به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و اطمینان خاطر شرکت از قطعه مصرف شده به مدت 6 ماه برای مشتری تضمین تعمیر یا تعویض میگردد.
- تایید ایراد /مشکل دستگاه تنها توسط تیم فنی پلازا سرویس انجام میشود و پس از اعلام تیم فنی و تایید مشکل کالا برای مشتری تعمیر و یا تعویض میشود.
- در صورتی که دستگاه در مدت زمان 45 روز کاری از زمان پذیرش تعمیر نگردد، وجه مشتری مسترد یا دستگاه با دستگاه مشابه سالم تعویض میگردد.
سوالات متداول
گارانتی تمام شرایط به جز ضربه خوردگی، شکستگی، آب خوردگی، نوسان برق، استفاده نامناسب از سوی مشتری و... را شامل میشود.
هرگونه استخراج رمز ارز (ماینینگ) دستگاه را از شرایط گارانتی خارج میکند
مشکلات نرم افزاری و ویروسی شدن لپ تاپ شامل گارانتی نمیشود
بازیابی اطلاعات حافظه دستگاه شامل گارانتی نیست
نقاط نورانی سفید رنگ روی ال سی دی که در اثر فشار به وجود می آید شامل خدمات گارانتی نمیشود
تا سه پیکسل سوخته یا روشن طبق استاندارد سازنده کالا بوده و شامل گارانتی نمیشود
بله، با پرداخت ۱ درصد از قیمت کالا می توانید گارانتی خود را تمدید نمایید.
وارد سایت پلازا سرویس شوید. در صفحه اصلی روی عبارت گارانتی پلازا سرویس کلیک نمایید. سپس روی استعلام گارانتی کلیک کرده و سریال کالای خود را وارد می کنید.